Jeg er en 12 år gammel gutt som starter på ungdomsskolen til høsten. Nå ønsker jeg meg flere trygge og engasjerte assistenter som vil være med meg i hverdagen, bidra til gode opplevelser og gjøre dagene mine både enklere, tryggere og morsommere.
Jeg trenger hjelp til litt av hvert – som lekser, kommunikasjon, måltider, aktiviteter og ulike gjøremål hjemme. Noen ganger trenger jeg støtte til å forstå situasjoner, eller til å få andre til å forstå hva jeg ønsker og trenger. Hjemme bruker vi en del tegn-til-tale/tegnspråk. Hvis du kan det fra før, er det kjempefint – men det viktigste er at du har lyst til å lære sammen med meg 🙂
⏰ Arbeidstid: Jeg ser etter en fast nattevakt i 50 % stilling, med arbeidstid cirka kl. 00:00–09:15. I tillegg søker jeg en assistent til en stilling på cirka 38 %, med arbeid hver tredje helg kl. 08:30–16:30, samt én ettermiddag i uken etter skoletid, vanligvis fra kl. 14:15 til cirka kl. 21:30.
🚗 Krav: Du må ha førerkort klasse B for automatgir. Jeg har egen bil som assistenten min bruker for å kjøre meg til skole, fritidsaktiviteter og små ærender.
Det hadde vært skikkelig fint om du:
Hos oss får du:
Av og til blir det også reiser og små eventyr, så det er fint om du liker å være med på nye opplevelser. Hjemme har jeg til og med et akvarium som jeg trenger litt hjelp til å holde rent 🐠
Kjenner du deg igjen i dette, og tror du at du kan bli en god støtte for meg? Da vil jeg veldig gjerne høre fra deg! Sammen kan vi fylle dagene med trygghet, gode opplevelser, læring og masse moro 🙌